Eindelijk!

24 februari 2018 - New York City, Verenigde Staten

Zaterdagochtend, 04:15 uur; de wekker gaat, en het is tijd om eindelijk naar New York te gaan! Even nog douchen, aankleden, en hup de auto in!

Om 06:00 uur waren we op het vliegveld, waar we gelijk maar even ingecheckt hebben! Daarna nog met elkaar een kop koffie gedronken, en toen afscheid genomen!

Uiteindelijk netjes op tijd vanaf Schiphol vertrokken. Na een reis van 8 uur, en jeetje wat duurt dat lang als je niks te doen hebt, zijn we veilig geland in New York. In Nederland was het toen al 6 uur ‘s avonds, en wij begonnen pas net aan de dag!

Nadat we de Amerikaanse douane achter ons hadden gelaten, zijn we richting het hotel gegaan. We konden gelijk de kamer in, wat erg fijn was, want daardoor hoefde we niet met de koffers te sjouwen!

Nadat we op de hotelkamer even bij waren gekomen, en een plan de campagne hadden gemaakt, zijn we de stad in gegaan. Helaas regende het, dus zijn we heel snel al weer terug gerend naar het hotel, om daar een paraplu te halen.

Uiteindelijk zijn we vanaf Times Square, via het Empire State Building, naar Madison Square Garden gelopen. Daar zijn we op zoek gegaan naar een hapje te eten, omdat we toch best wel honger hadden.

Nu liggen we moe maar voldaan in ons bedje, en gaan we heerlijk slapen! Morgen weer een regenachtige dag, dus morgen wordt Melanie haar shop-dag! Beetje rond struinen in Macy’s, en heel 5th avenue zal wel weer leeg gekocht worden😜.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Melanie:
    25 februari 2018
    Kijk nu al uit naar dat shoppen! 😂
  2. Nathalie:
    25 februari 2018
    Maar ook zeker Job z'n shop-dag ;-) Veel plezier.
  3. Rene en Lenneke:
    25 februari 2018
    Maak er een leuke shop dag van en sterkte Job! Maar je zult ook wel iets kopen toch? In ieder geval is het leuk om die winkels alleen al te bekijken. Veel plezier en daarna voetmassage? xx
  4. Gytha hendriksen:
    25 februari 2018
    Een helicoptervlucht is ook aan te raden, Job. Weet ik uit betrouwbare bron!
    Groet, Gytha