Dag 3

26 februari 2018 - New York City, Verenigde Staten

Omdat we gisteravond helemaal gesloopt waren, hebben we ook geen blog meer geschreven, vandaar dat deze wat later is!

Gisteren was een productieve dag! We zijn om 7 uur opgestaan, ontbeten bij westway diner (zoals elke ochtend, oops), en daarna zijn we richting Rockefeller Centre gegaan, en zijn Top of the Rock op geweest. Top of the Rock is het uitzichtpunt van Rockefeller centre, op de 63e verdieping! Vanaf het dak hadden we uiteraard een adembenemend uitzicht over de hele stad! Met Central park aan de ene kant, en het empire state building en het Vrijheidsbeeld aan de andere kant!

Na Top of the Rock zijn we richting het Vrijheidsbeeld gegaan, tickets gehaald, door een veel te strenge douane geweest, en uiteindelijk op de boot gestapt richting Liberty Island! Daar even rond gelopen, ons staan vergapen aan het prachtige uitzicht op de skyline. Het beeld zelf stelt eigenlijk niet heel veel voor, maar is toch gaaf om van dichtbij te zien!

Na het Vrijheidsbeeld zijn we de metro ingestapt, en richting brooklyn gegaan. Daar hebben we uiteraard de brooklyn bridge bezocht! Eerst naast de brug heeeeeel veel foto’s gemaakt, en daarna zijn we via de brug terug naar Manhattan gewandeld.

De dag hebben we afgesloten bij Ellen’s stardust, een restaurant waar alle serveersters en obers de ambitie hebben om in een Broadway musical te spelen. Dat betekent dus ook dat er constant gezongen wordt door de serveerders, wat het echt heel erg gezellig maakt!

Vandaag is een zonnige dag, zonder ook maar 1 wolkje! Vandaag gaan we dus naar het empire state building, en Central park!

1. Melanie:
    27 februari 2018
    Eindelijk, duurde wel even zeg 😝
  2. Rene en Lenneke:
    27 februari 2018
    klinkt erg goed allemaal, lijkt me allemaal super leuk om te zien
  3. Gytha hendriksen:
    Wat een belevenis!
    Ik zie alleen geen foto's? Of ligt dat aan mij?
    Geniet nog verder!