Dag 2

25 februari 2018 - New York City, Verenigde Staten

Ken je dat, zo’n vakantiedag waarvan je eigenlijk wilt dat ie zo snel mogelijk afgelopen is? Vandaag was zo’n dag. En niet omdat het niet gezellig was, maar omdat de hele dag vandaag letterlijk in het water gevallen is.

Vandaag was een echte regendag. Zonde, want daardoor konde we eigenlijk maar heel weinig doen. De planning was shoppen, maar ook dat viel wat tegen. We zijn nog wel door macy’s gelopen, maar dat was ons veel te duur! Uiteindelijk heeft Melanie bij lush nog een bruisbal gehaald, en daar is ons shop avontuur ook wel geëindigd. 5th avenue hebben we ook nog even afgestruind, maar die viel ons beide tegen. We hadden allebei heel veel, grote, dure winkels in gedachte bij 5th avenue, maar geen van dat alles...

Uiteindelijk hebben we er voor gekozen om terug te gaan naar het hotel, en daar de regen uit te zitten. Toen het eenmaal droog was, zijn we met de metro naar het 9/11 memorial en museum geweest. Dat was echt heel indrukwekkend, en heel mooi om te zien!

De dag zijn we geëindigd bij een echte Amerikaanse burgertent; 5 napkins. En lekker dat het was!!

Al met al een wat verloren dag, maar vanaf morgen is er goed weer op komst! Dat betekent ook dat we eindelijk echt wat kunnen gaan doen! Morgen staan Statue of Liberty en Top of the Rock op het programma. En waarschijnlijk ook Central park!

Slaap lekker, en tot morgen!