Dag 4

27 februari 2018 - New York City, Verenigde Staten

Gisteren was de beste dag van onze week hier! Volop zon, en geen wolkje aan de hemel! Puur genieten dus.

We zijn de dag bij het Empire State Building begonnen, waar we echt een adembenemend uitzicht hadden! Zeker omdat het onbewolkt was, konden we heel mooi ver kijken!

Na het Empire State Building zijn we naar Central park geweest, waar we 2,5 uur hebben rond gelopen! Heerlijk stil, en super rustgevend!

Rond 4 uur zijn we terug gegaan naar het hotel. Daar hebben we tot 7 uur even heerlijk niks gedaan, om vervolgens een heerlijke pizza te eten! En groot dat ie was!

‘S avonds zijn we weer terug gegaan naar het Empire State Building, omdat we met onze Citypass ook in het donker nog een keer toegang hadden. En uiteraard was ook dat heel gaaf!

Vandaag gaan weknze snoodst van zondag afmaken. We gaan ons voornamelijk richten op souvenirs, en we moeten nog even M&M’s scoren voor Eva! Voor de rest gaan we proberen om voor vanavond een Broadway-show te bezoeken!

1. Rene en Lenneke:
    28 februari 2018
    leuk hoor, fijn dat het zo,n mooie dag was, wist je trouwens dat je ook m&m,s hebben? echt dezelfde ook nog.
  2. Martin en Joke:
    28 februari 2018
    Sounds good! Maybe one day......
  3. Evert:
    1 maart 2018